PepsiCo likwiduje globalny Dział Zakupów

PepsiCo likwiduje globalny Dział Zakupów

PepsiCo wprowadza duże zmiany w swoich strukturach. Odpowiedzialność za obecne działania zlikwidowanego globalnego Działu Zakupów przejdzie na poszczególne marki.

PepsiCo postanowiło zlikwidować globalny dział zakupów i w ten sposób połączyć jego działania z działaniami marketingowymi poszczególnych marek. Za obowiązki ‘zakupowe’ odpowiedzialne teraz będą osoby na stanowiskach brand executive. Zmiana ta może spowodować, że działania ‘zakupowe’ staną się zintegrowaną częścią strategii marketingowej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wśród marek należących do PepsiCo znajdują się m.in. Pepsi, 7UP, Mirinda, Mtn Dew, Gatorade, Lipton, Doritos, Lay's czy Cheetos.

 

Źródło: adage.com

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij
Reklama Zamknij