We wszystkich restauracjach KFC w Polsce, Czechach i na Węgrzech dostępny jest już nowy produkt. Firma wprowadziła do swojej oferty nowy kubełek, który składa się ze strips’ów i bites’ów czyli wyłącznie kawałków kurczaka bez kości.
Działania reklamowe obejmują 30- i 10-sekundowe spoty promujące najnowszą ofertę.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Spoty można obejrzeć na youtube:
Podstawowy 30-sekundowy spot :
10-sekundowa wersja demo pokazujące wszystkie rozmiary kubełków:
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
10-sekundowa wersja demo pokazująca kubełek dla jednej osoby:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Autorem kreacji jest McCann Worldgroup, która odpowiada za strategię i realizację kampanii w Polsce, w Czechach i na Węgrzech. Za zakup i planowanie mediów odpowiada OMD Media Direction. Działania PR prowadzone są przez agencję FFW Polska.