Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Zwiększanie ruchu z wyszukiwarek – czyli jak sprzedawać więcej

Zwiększanie ruchu z wyszukiwarek – czyli jak sprzedawać więcej
O autorze
3 min czytania 2015-11-19

1. Zwiększenie sprzedaży poprzez ruch z wyszukiwarek

Wyszukiwarka Google obrała przyspieszony kurs na unikalny i wartościowy content. Istnieje techniczna możliwość wykorzystania tego trendu poprzez odpowiednią manipulację treścią. Skoro Content Marketing zagościł na stałe w naszej codzienności postarajmy się prowadzić go sprytniej niż konkurencja, osiągając jeszcze lepsze efekty niż kiedykolwiek.

Zamiast szukać wartościowych lokalizacji pod publikację u zewnętrznych wydawców zapewnij Twojej marce własne środowisko reklamowe, które w całości pozostanie pod jej kontrolą oraz zapewni skuteczność marketingową. Zleć stworzenie sieci stron reklamowych promujących Twoją firmę, ponieważ potwierdziliśmy korelację pomiędzy liczbą domen reklamowych a zwiększaniem sprzedaży. Publikuj treści na własnych stronach i zwiększaj sprzedaż w promowanym biznesie

2. Jak pozyskać ruch organiczny z wielu fraz?

Pozycjonowanie strony na wiele fraz jest aktualnie bardzo trudne. Problemy związane z optymalizacją oraz pozyskiwaniem linków do podkategorii spędzają sen z powiek wielu specjalistom od link buildingu. Można uzyskać efekt obecności pod wieloma słowami kluczowymi rozdzielając swoją ofertę na kilka stron sprzedażowych – każda do jednego produktu. Inwestycja w content napisany przez profesjonalnych copywriterów wspiera obecność firm w wyszukiwarce oraz zwiększa im sprzedaż. Nowością jest systemowe zagospodarowanie contentu na wielu domenach bez ryzyka jego utraty (np. likwidacja portalu zewnętrznego przez jego właściciela).

Znikające treści z zewnętrznych mediów zmniejszają liczbę backlinków, co powodować może wahania pozycji lub permanentne spadki.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

3. Wirtualne siedziby i wirtualni handlowcy

Usprawnij swoje działania marketingowe tworząc sieć wirtualnych billboardów – przedstawicieli Twojej marki w lokalnych wynikach wyszukiwania. To prostsze rozwiązanie niż promowanie jednej strony www na wiele fraz w różnych lokalizacjach. Taka strategia ma swoje uzasadnienie, gdyż na stronach lokalnych możesz umieścić bannery graficzne z linkiem do Twojej strony głównej. Dzięki temu generujesz ruch użytkowników oraz wzmacniasz moc Twojej głównej witryny poprzez zdobycie dobrej jakości linków ze stron powiązanych tematycznie.

Ponadto, tworząc sieć wirtualnych stron sprzedażowych jesteś w stanie lepiej stargetować ofertę. Pamiętaj, że preferencje odbiorców w danych regionie mogą znacząco różnić się od tych z innej lokalizacji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

4. Świadome i racjonalne działanie

Koncepcja promocji przy użyciu FusionSystem polega na wyprzedzeniu aktualnych standardów marketingowych. Użytkownik realizując powtarzalne zadania delegowane przez nasz system obejmuje swoimi działaniami również kompetencje pozycjonera.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Tworzone w FusionSystem witryny przyjmują funkcję wirtualnych billboardów, które zbierają ruch z fraz niszowych, prezentują konkretny element z oferty firmy a ich pokrewność tematyczna jako efekt uboczny pozycjonują poprzez umieszczone odnośniki do strony głównej marki.

Należy zdać sobie sprawę, że postępowanie zgodne z wytycznymi wyszukiwarki to jedyna i słuszna droga do stabilnej pozycji. Daj internautom pożyteczne materiały i informacje. Czerp korzyści z wysokiej pozycji dzięki przemyślanym działaniom wysokiej jakości.

5. Twórz strony przyjazne dla użytkowników

Użyteczne strony www charakteryzują się prostotą, przejrzystością oraz pięknym designem. Zadbaj o to, by Twoja strona zawierała:

  • zwięzłe teksty, pisane językiem korzyści i skierowane bezpośrednio do odbiorcy;
  • prostą i nierozpraszającą grafikę;
  • zachęcenie do działania (tzw. call to action), czyli zwrot nakłaniający do wykonania pożądanych przez nas działań. Na przykład: Przejdź do strony naszego partnera (banner, logo, anchortext);
  • poprawne gramatycznie i ortograficznie unikalne treści.
  • hierarchię – pogrupuj treści i ułóż je w poszczególne sekcje na stronie zgodnie z hierarchią ich wartości.

Przykładowe strony stworzone w aplikacji FusionSystem (kliknij w miniaturkę, aby przejść):

 

Pamiętaj, aby Twoja strona reklamowa była mobile friendly. Responsywna strona to już standard, który musisz spełniać jeśli chcesz skutecznie sprzedawać. Statystyki pokazują, że w Polsce smartfonów używa już ponad 60% ludzi. Mobile commerce to wciąż rosnący potencjał, którego niewykorzystanie może być jednym z powodów obniżenia skuteczności kampanii.

6. Przewaga technologiczna

Przetrwa ten kto dysponuje technologią. Wykorzystanie nowoczesnych narzędzi do zwiększania sprzedaży w sieci oszczędza czas, a dzięki automatyzacji i kontroli systemowej pozwala na globalne rozpraszanie i różnicowanie zasobów.

Unikaj powiązań. Instalacja stron na serwerach w różnych lokalizacjach i strefach DNS istniejących od lat skutecznie utrudnia namierzenie stron jednego właściciela. Elementem o którym warto wspomnieć stają się również systemy autonomiczne (ASN tkz. ASy) których dywersyfikacja jest zadaniem dużo trudniejszym niż zmiana adresu IP. Oprócz skuteczności marketingowej uzyskasz stabilność działania (nie jest możliwa awaria wszystkich stron jednocześnie).

W celu ochrony swoich działań ukrywaj automatycznie dane abonenta domen globalnych, nie korzystaj z półśrodków typu seohosting które najczęściej tunelują wyłącznie ruch webowy przez rozwiązania typu proxy i są łatwe do namierzenia przez konkurencję.

Wszystkim możesz zarządzać z jednego miejsca. Kontroluj globalnie statystyki i przepływ użytkowników pomiędzy stronami. Monitoruj pozycje stron reklamowych. Analizuj. Raportuj.

7. Podsumowanie

Kampanie reklamowe w Internecie rozpraszają się na wiele kanałów komunikacji oraz metod promocji. Jeżeli przyjmiemy podział, że pierwsza grupa metod pozyskuje ruch na stronę z wyszukiwarki, a druga grupa odpowiada za zwiększenie konwersji tego ruchu na sprzedaż powinniśmy dojść do wniosku, że tylko szeroka obecność w wyszukiwarce pozwoli nam realnie zwiększać sprzedaż z kanałów digital.

Jeżeli chcesz rozpocząć promocję swojej firmy, samodzielnie załóż konto demo w FusionSystem i zapisz się na szkolenie

Poszukujesz agencji, która w kompleksowy sposób zwiększy sprzedaż Twojej firmy w Internecie, dobierając sprawdzone i bezpieczne metody – zapraszamy,

Agencja Fusion Marketing
www.fusionmarketing.pl
[email protected]
(12) 444 17 32, (12) 444 68 07


Autor:
Grzegorz Kluzek, Product Manager, Agencja Fusion Marketing