Za produkcję kampanii odpowiedzialny był dom produkcyjny Op1.
W zimowej kolekcji marki CROPP znajdziemy techniczne ubrania dedykowane dla snowboarderów. Kolekcja damska i męska będzie promowana m.in. przez sportowo-lifestyle’owe spoty, w których zobaczymy dokumentację z wyjazdu grupy przyjaciół. Filmy są pełne ewolucji na stoku, ale także pokażą dobrą zabawę poza nim.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Autorem zdjęć jest Łukasz Ziętek – ceniony fotograf mody i lifestyle’u, stale współpracujący z najważniejszymi tytułami prasowymi w Polsce i za granicą oraz twórca wielu kampanii dla wiodących marek. Nie jest to pierwsza kampania przygotowana przez Łukasza dla firmy CROPP – współpracował on m.in. przy produkcji materiału z wiosennej kampanii w Taipei czy jesiennej wyprawy Cropp’owej ekipy do Hamburga.
Reżyserem spotów jest Marcin „Martinez” Swystun – założyciel i CEO domu produkcyjnego Op1. Na jego koncie są już setki realizacji, w tym wiele dla marki CROPP, m.in. jedna z najpopularniejszych viralowych akcji marki czyli Pure Evil Crew.
Strona kampanii.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing