Justyna Kowalczyk w nowej kampanii Santander Consumer Banku

20 listopada wystartowała kampania wizerunkowo-produktowa pod hasłem „Znajdź swój powód do uśmiechu!”, wprowadzająca nową platformę komunikacji Santander Consumer Banku. Jej twarzą została Justyna Kowalczyk.
O autorze
1 min czytania 2015-11-23

Kampania obejmie swoim zasięgiem całą Polskę, prowadzona będzie w kanałach ATL, BTL oraz w Internecie. Spot reklamowy emitowany będzie w stacjach: Polsat, TVP oraz ich kanałach tematycznych.

Nowa platforma komunikacyjna

Eskadra opracowała nową kompleksową platformę komunikacji Santander Consumer Banku z udziałem wybitnej polskiej biegaczki narciarskiej Justyny Kowalczyk. W ramach tej platformy planowane będą poszczególne kampanie produktowe. Pierwsza z nich wystartowała 20 listopada i dotyczy kredytów gotówkowych. 

Znajdź swój powód do uśmiechu

Hasło przewodnie kampanii brzmi „Znajdź swój powód do uśmiechu”. – Tworząc hasło, skupiliśmy się na tym, co powoduje uśmiech u klientów, a więc cel kredytu, czyli konkretna korzyść, jaką on przynosi. Zwracamy się bezpośrednio do odbiorców i zachęcamy, by znaleźli swój własny powód do uśmiechu, w czym Santander Consumer Bank może pomóc, oferując kompletną i dobrze skrojoną ofertę produktów bankowych – tłumaczy Dominik Gil, CEO Eskadry. Przesłanie to ukazano symbolicznie za pomocą pojawiających się nad głowami bohaterów emotikonów z uśmiechami.

Spot TV

W warstwie produktowej najnowszy spot skupia się na kredytach gotówkowych. Z kolei na płaszczyźnie wizerunkowej podkreśla zadowolenie klientów, korzystających z  oferty Santander Consumer Banku. Bohaterką spotu, a zarazem ambasadorką marki jest Justyna Kowalczyk. – Wykorzystaliśmy jej znany, spontaniczny i charakterystyczny uśmiech, który idealnie wpisuje się w naszą koncepcję – mówi Gil.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Uwiarygodnieniem przekazu o powodach do uśmiechu naszej wybitnej sportsmenki jest fakt, iż dołączyła ona do Teamu Santander, sponsorowanej przez Santander Consumer Bank międzynarodowej drużyny narciarstwa biegowego, co również wykorzystano w spocie.

Za kreację kampanii odpowiada Grupa Eskadra, za produkcję studio TOFI Productions. Film wyreżyserował Łukasz Jaworski. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith Optimedia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się