Margonem to najpopularniejsza i najbardziej rozbudowana gra retro w Polsce, z ogromną społecznością. Najważniejszym wyróżnikiem i zaletą polskiej gry, jest grafika 2D, charakteryzująca się widocznymi pikselami i oddająca klimat retro. To właśnie dlatego Margonem stała się modną pozycją na scenie MMORPG.
K2 Media odpowiada za kompleksową obsługę marki, m.in stworzenie i realizację strategii mediowej, planowanie i zakup mediów online oraz komunikację marki na Facebooku. Na stronie www, można w łatwy sposób dokonać szybkiej rejestracji i zacząć grę, odnaleźć ranking, regulamin gry czy też forum dla użytkowników.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Do swoich działań K2 Media zaangażowała vlogerów gamingowych: Mandzia i Naruciaka, którzy na potrzeby kampanii nagrali materiały video i przedstawili swoje propozycje zmian w grze, które będą systematycznie wdrażane. Każdy użytkownik mógł wybrać postać ulubionego vlogera, proponującego ciekawsze zmiany w grze i zagłosować na niego.
K2 Media przygotowała bannery, które zachęcały do oddania głosu na wybranego vlogera i zagrania w pierwsze polskie MMORPG.
Kampania utrzymana w klimacie średniowiecznego pojedynku i nawiązująca do klimatu retro, potrwa do końca stycznia 2016 roku.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing