Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Progressivo wśród najlepszych

Polska z wielkim sukcesem buduje na nowo swoją pozycję na międzynarodowym rynku identyfikacji wizualnej. Trend ten cieszy, biorąc pod uwagę, że kilka pokoleń wyrosło w otoczeniu siermieżnej bylejakości.
O autorze
1 min czytania 2015-11-26

Głos nasz kreatywny słychać coraz wyraźniej w najdalszych zakątkach świata, a wychodzące spod ręki rodzimych grafików prace spotykają się z uznaniem międzynarodowych autorytetów w dziedzinie grafiki użytkowej.

Najlepszym przykładem na to, że prace Polaków odbijają się echem w ogólnoświatowej branży jest wyróżnienie dla łódzkiego studia Progressivo PSV. Ich zeszłoroczna identyfikacja graficzna dla Festiwalu Dobrego Smaku została wymieniona wśród najlepszych projektów o tematyce ANIMAL na świecie przez wydawnictwo SANDU.

Docenione kreacja i realizacja powstały dla 11. Edycji Festiwalu, który od lat odbywa się w Łodzi. Myślą przewodnią zeszłorocznego wydarzenia było „Zapomniane – na nowo odkryte”.

„Motyw ryciny, stosowany dawniej w ilustrowaniu świata zestawiliśmy z obrazem współczesnym. Oba motywy stanowią dopełniającą się całość. To, co dawne, zasługuje na uwagę, a często na nowe ujęcie” – komentuje Mateusz Lipski z Progressivo. Tym samym wizualizacje wpisane zostały w założenie festiwalowego motywu powrotu do tego co znane, zapomniane, ale na nowo odkryte.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Z całą pewnością studio PSV ma wyjątkową rękę do festiwalowych identyfikacji. Już od lat związane jest z Łódź Design Festiwal, dla którego stworzyło wyjątkowo udane kreacje w 2010, 2011, 2014 oraz 2015 roku. W swoim portfolio mają realizacje dla takich marek jak MISBHV, Komfort, Sanplast czy identyfikację graficzną 4. Targów Wiedzy Graficznej organizowanych przez Stowarzyszenie Twrców Grafiki Użytkowej.

Ich mottem są słowa wybitnego niemieckiego architekta Miesa van der Rohe – „Less is more”. Ten propagator minimalizmu i brutalizmu, przez lata związany z Bauhausem silnie oddziaływuje swoim dorobkiem na prace tworzone przez kreatywny team Progressivo.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Warto bacznie przyglądać się dalszemu rozwojowi łódzkiego studia graficznego, bo w naszym przekonaniu nie powiedzieli jeszcze ostatniego słowa. Czekamy na więcej. More, more and more. 🙂

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się