Współpraca między obydwoma podmiotami przebiega pomyślnie już od wielu miesięcy, dlatego naturalnym, ale też ważnym krokiem było powierzenie In Hot Water Company opieki nad flagowymi markami należącymi do Ferratum Banku. Od teraz nasza agencja zadba o spójną komunikację, prowadząc w imieniu firmy fabebookowe profile Ferratum Bank Polska,
Kasa Tak oraz Ekspres Kasa. W rękach In Hot Water Company pozostaje obsługa Twittera, Pinteresta, a także magazynu internetowego dla kobiet Kasa Na Obcasach.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Cieszymy się, że klient wybrał naszą strategię na działania w obrębie social media. W tym przypadku myślimy, że możemy odnieść sukces dzięki naszej strategii rich contentowej, która zakłada promowanie tworzonych treści w różnych kanałach, dzięki czemu możemy dotrzeć z informacją do szerszej grupy odbiorców – mówi Małgorzata Potoczna z In Hot Water Company.
Grupa Ferratum to największa instytucja w Europie oferująca pożyczki za pośrednictwem telefonów komórkowych i internetu, działa w 20 krajach i obsługuje ponad 1,5 mln klientów.
InHotWaterCompany to agencja interaktywna, która jako jedna z pierwszych w Polsce z powodzeniem stosowała growth hacking. Nasz zespół specjalizuje się w content marketingu, SEO i ROI.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing