Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Zmiany w kreacji S4

Team kreatywny Agencji Reklamowej S4 zmienił swoją strukturę. Od kilku tygodni zespół kreacji ma dwóch szefów. Zarządzają nim Łukasz Wiśniewski oraz Jan Sikora, którzy pełnią funkcję Head of Creative, podlegając bezpośrednio Norbertowi Wawro, dyrektorowi kreatywnemu oraz prezesowi S4.
O autorze
1 min czytania 2015-12-08

Na decyzję o zmianie struktury w S4 miały wpływ dwa czynniki: poszerzenie portfolio agencji o nowych klientów i tym samym zwiększenie działu kreacji. Obecnie zespoły Łukasza Wiśniewskiego i Jana Sikory realizują działania m.in. dla marek takich jak m.in.: Luxoft, Union Investment, Hines, Bielmar, Hoop, Unimil SKYN, Spectrum Brands, Galeria Krakowska czy Roca Polska.

Łukasz Wiśniewski zajmuje od kwietnia stanowisko Head of Creative. Z S4 współpracuje od 2013 roku. Ma ponad 14-letnie doświadczenie zawodowe, a przed dołączeniem do S4 zwiazany był m.in. z agencjami Hand Made oraz Schulz Brand Friendly. 

Jan Sikora, związany z branżą reklamową od 22 lat, objął w S4 stanowisko Head of Creative.  Wcześniej pracował przez 11 pracował w Schulz Brand Friendly i realizował projekty m.in. dla: Mitsubishi Motors Polska (pełna obsługa ATL, BTL w 2007-2015) Tesco Polska, Kraków Airport, Deutsche Banku, czy inicjatywy Krakowski Alarm Smogowy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj