„Good morning world!” na Facebooku i nowa aplikacja Nescafé 360° od Nestlé

Nescafé – kawowa marka Nestlé przygotowała kolejną gratkę dla swoich fanów w social mediach. W partnerstwie z Facebookiem pioniersko wykorzystuje stworzone przez portal narzędzie, które po raz pierwszy pozwala dowolnie obracać na własnym smartfonie filmy sferyczne.
O autorze
1 min czytania 2015-12-11

Film „Good Morning World” prezentuje różne osoby przy porannej kawie w ich własnych kuchniach na całym świecie. Poza zamiłowaniem do porannej kawy łączy ich to, że wszyscy śpiewają i grają z wykorzystaniem łyżek, kubków, widelców i słoików kawy hit „Don’t Worry” norweskiej formacji Madcon. To, co jest wyjątkowe w przypadku tego wideo, to możliwe po raz pierwszy na Facebooku rotowanie filmu na smartfonach.

Młodym miłośnikom kawy od pierwszych chwil każdego poranka towarzyszą ich telefony, które służą poszukiwaniu rozrywki i newsów, a także nowych przeżyć. Wideo 360˚ pozwala marce być z nimi w kontakcie w innowacyjny sposób.

Firma Nestlé niedawno po raz kolejny połączyła siły z Google, oferując fanom kawy nową aplikację Nescafé 360˚ – pierwsze wirtualne doświadczenie kawowe. Nescafé to także pierwsza globalna marka, która przeniosła swoją stronę internetową w całości na platformę Tumblr, aby wzmocnić więź z młodszymi fanami marki poprzez stworzenie im jak największych możliwości kreacji i dzielenia się treścią w social mediach.

Marka Nescafé jest jednym z 6 partnerów Facebooka w launchu technologii 360°.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj