Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

AMS i Social WiFi z akcją marketingową dla Play

AMS i Social WiFi przygotowały wspólną akcję out-of-home dla operatora komórkowego Play. Podróżni czekający na wybranych przystankach komunikacji miejskiej w Krakowie, Poznaniu, Trójmieście, Warszawie i Wrocławiu mogą nie tylko bez ograniczeń korzystać z dostępu do internetu...
O autorze
1 min czytania 2015-12-15

…ale też od razu odebrać darmowy starter Play.

AMS wspólnie z Social WiFi przygotował darmowe Wi-Fi w wybranych wiatach przystankowych, na których reklamowana jest oferta Play. W poszczególnych lokalizacjach zawisły plakaty zapraszające po odbiór startera Play w najbliższym salonie wraz z podaniem jego adresu. Po zalogowaniu się do sieci Play WiFi na ekranie smartfona użytkownikowi wyświetla się voucher (przesyłany również e-mailem). Uczestnik akcji może wymienić go w salonie Play zlokalizowanym bezpośrednio przy przystankach na darmowy starter.

– Kampania dla Play jest przykładem działań marketingowych wykorzystujących nowe technologie i potencjał wiat przystankowych do komunikowania się z odbiorcami i dystrybucji dodatkowych korzyści, w tym wypadku voucherów na darmowy starter – mówi Arkadiusz Gawlak, Dyrektor ds. Rozwoju Oferty OOH w AMS.

– Akcja, dzięki wykorzystaniu wiat przystanków i Wi-Fi, łączy światy online i offline – jej uczestnicy po skorzystaniu z Wi-Fi widzą na ekranach swoich smartfonów voucher upoważniający do odebrania darmowego startera Play w pobliskim salonie – dodaje Marcin Gruszka, rzecznik prasowy Play.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Usługa Social WiFi znajduje zastosowanie w coraz większej liczbie akcji specjalnych, eventów indoor-outdoor, obsługujemy strefy Wi-Fi na imprezach masowych. Integrujemy naszą platformę z innymi technologiami i narzędziami tak, żeby wspierała działania z obszaru marketingu, sprzedaży i budowania reputacji. Akcja marketingowa z AMS to kolejny przykład rozszerzania oferty dla naszych klientów – mówi Artur Racicki, CEO Social WiFi.

Kampania Play potrwa do 30 grudnia br. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Play to kolejny reklamodawca, który wykorzystał w swojej kampanii darmowe Wi-Fi w wiatach przystankowych AMS.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się