Bank Millennium nowym klientem agencji Point of View, rusza kampania Konta 360°

Agencja kreatywna Point of View (PoV sp. z o.o.) wygrała przetarg Banku Millennium na dwuletnią obsługę w zakresie przygotowywania kreacji do kampanii performance. Właśnie startuje pierwsza kampania, do której kreacje display przygotowało Point of View.
O autorze
1 min czytania 2015-12-15

Agencja kreatywna Point of View (PoV sp. z o.o.) przygotowała kreacje internetowe do kampanii produktu Konto 360° dla Banku Millennium. Jest to pierwsza kampania wykonana dla tego banku po wygraniu przetargu na dwuletnią obsługę kreatywną kampanii performance (Point of View jest jedną z dwóch agencji obsługujących Bank Millennium w tym zakresie).

Konto 360º to konto zawierające szereg pomocnych korzyści, z których można korzystać codziennie. Dlatego kampania wystartowała pod hasłem: „360 powodów, by otworzyć Konto 360º”, a koncept zakłada pokazywanie na kreacjach konkretnych sytuacji, w których pomocne może być właśnie Konto 360º.

Bezpłatna pomoc fachowców w razie zdarzenia losowego oferowana w ramach darmowego „Pakietu Bardzo Pomocnego” oznacza na przykład 0 zł za wymianę filtra w pralce automatycznej, a bezpłatna pomoc IT umożliwia m.in. naprawę telefonu w przypadku awarii za 0 zł.

– W ten sposób można mnożyć powody, nadając każdemu numer i tworzyć serię kreacji pokazujących, że jest mnóstwo powodów, dla których warto wybrać Konto 360º. Taka komunikacja pozwala prowadzić spójną narrację pod jednym hasłem, żonglując jedynie kontekstem przekazu. Kampania będzie prawdopodobnie kontynuowana poprzez pokazywanie kolejnych powodów wyboru Konta 360º – mówi Mariusz Majewski, partner w agencji Point of View.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Landing page kampanii.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się