Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Bo jak się czuję, tak się noszę!

Do końca roku potrwa kampania reklamowa sklepu Pewex.pl. Jest ona skierowana głównie do młodego odbiorcy, a wśród mediów biorących udział w kampania są telewizja, radio oraz internet.
O autorze
1 min czytania 2015-12-15

Kampania adresowana jest przede wszystkim do ludzi młodych i ma na celu poszerzenie świadomości marki właśnie w tej grupie odbiorczej. Hasłem przewodnim tej kampanii jest slogan „Bo jak się czuję, tak się noszę!”, który nawiązuje do nowej, autorskiej kolekcji tekstyliów marki Pewex.pl. Celem kampanii jest zarówno promocja wspomnianej linii odzieży, jak i całego sklepu wśród osób młodych. Stąd dobór mediów – kampania prowadzona jest w stacjach grupy radiowej RMF, w telewizji MTV Polska, Comedy Central Family, Comedy Central HD oraz VIVA Polska, a w internecie głównie w ramach Wirtualnej Polski i serwisów należących do Monster Media Group.

Spoty radiowe, materiały filmowe i kreacje internetowe zostały przygotowane przy współpracy ze Studiem PRL. Jest to kolejny projekt tej agencji wykonany dla sklepu Pewex.pl. Klipy i spoty mają zabawny charakter, nawiązujący bezpośrednio do tego, co można przeczytać na ubraniach i tekstyliach z najnowszej kolekcji sklepu, a hasłem przewodnim każdego z nich jest slogan „Bo jak się czuję, tak się noszę”. Natomiast hasłem spinającym tą, jak i wszystkie poprzednie kampanie, jest czytane przez legendarnego polskiego lektora Mirosława Uttę hasło „Handel obwoźny w internetach z dostawą prosto do domu”.

Celujemy w młodego odbiorcę stąd taki, a nie inny dobór mediów. Młodzi ludzie to dziś nasi najaktywniejsi klienci i jednocześnie ambasadorzy marki Pewex. Nowa, niedawno odświeżona linia tekstyliów i toreb jest adresowana głównie do nich. – podsumowuje cel kampanii Sebastian Leśniak, prezes spółki Pewex.pl.

Kampania reklamowa potrwa do końca tego roku. Oprócz mediów zakupionych w radiu, telewizji i internecie, Pewex.pl prowadzi działania w mediach społecznościowych i serwisach własnych. Koszt mediów wykorzystanych w trakcie kampanii wynosi ok. dwóch i pół miliona złotych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Strona sklepu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się