Lubię to – linked by Isobar z niestandardową kampanią dla Opel Astra

Należąca do grupy Dentsu Aegis Network agencja Lubię to – linked by Isobar niestandardową akcją wspiera wprowadzenie na rynek nowego Opla Astra wyposażonego w system OnStar.
O autorze
1 min czytania 2015-12-17

W akcji wziął udział Łukasz Jakóbiak, autor popularnego formatu „20m2”, który na czas trwania aktywacji wcielił się w rolę taksówkarza i poruszał się po Warszawie nowym Oplem Astra z systemem OnStar – osobistym opiekunem kierowcy. W akcji mogły wziąć osoby, które korzystały z aplikacji mobilnej iTaxi. Przejazd nowym modelem Opla można było zamówić na takich samych zasadach, jak inne taksówki.

 Podczas jazdy youtuber przeprowadzał wywiady z fanami prowadzonego przez niego formatu, a także prezentował możliwości systemu OnStar, dzięki któremu kierowca i pasażerowie mają podczas jazdy stały dostęp do satelitarnego połączenia z asystentem, co sprawia, że jazda staje się nie tylko przyjemniejsza, ale i bardziej bezpieczna. Dzięki systemowi OnStar asystent ma możliwość wgrania do nawigacji kierowcy nowej trasy, odnalezienia punktów usługowych, sprawdzenia stanu technicznego pojazdu, czy wezwania pomocy drogowej lub karetki.

 Pierwszy odcinek „20m2” z relacją z akcji wyemitowano 13 grudnia na kanale YouTube „20m2 Łukasza”. Kolejne pojawią się w tygodniowych odstępach. Aktywację wspiera kampania socialowa na Facebooku. Materiały pojawią się również na kanale YouTube marki Opel oraz na jej profilu na Facebooku. 

Lubie to – linked by Isobar współpracuje z marką Opel od 2014 r. Agencja wspiera należącą do GM Poland markę w zakresie obecności w social media i realizacji projektów specjalnych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj