Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Youtuberzy przygotowują się do Świąt we własnym stylu

Chłopaki z Abstrachuje.TV ulepili słonego bałwana, SKKF opakował się na prezent w grze komputerowej, JDabrowsky przygotował wigilijną… jajecznicę. Youtuberzy w swoim stylu wykonali zadania wyznaczone im przez internautów w ramach akcji z Play.
O autorze
0 min czytania 2015-12-17

Na stronie https://swietazplay.pl/ Abstrachuje.TV, SKKF, Banshee, JDabrowsky oraz znani z reklam Sprzedawcy Play walczą o głosy internautów. Wyznaczone im zadania wykonali jednak po swojemu – ulepiony przez Abstrachuje.TV bałwan z masy solnej wystąpił w ich najnowszym filmie o zamianie ról w związku, SKKF zamienił się w prezent w grze komputerowej, a JDabrowsky przygotował wigilijną  jajecznicę z szynką… za to w pięknie udekorowanej kuchni. Sprzedawcy z reklam Play nagrali dla swoich fanów lipsync świątecznych przebojów, a Banshee wykonała jedyny w swoim rodzaju make up śnieżynki.

Za wszystkim stoi oczywiście Play i świąteczny konkurs „Magia Świąt”. Internauci mogą w nim wygrać m.in. spotkanie z twórcą, którego film zwycięży w rywalizacji, a także wiele muzycznych nagród.

Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja artegence.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zadania nakręcone przez bohaterów:

Banshee: 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

SKKF: 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

JDabrowsky: 

Abstrachuje.TV: 

Sprzedawcy Play: