Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Kolporter otwiera kolejny salon ze strefą bistro

Nowy salon prasowy Kolportera ze specjalną strefą bistro – Top Presso – otwarto 16 grudnia br. w Mazowieckim Szpitalu Specjalistycznym w Radomiu. To jeden z większych punktów tego typu – radomski salon ma ponad 90 m. kw.
O autorze
1 min czytania 2015-12-18

Top Presso to nazwa specjalnej strefy gastronomicznej, którą Kolporter zaczął uruchamiać w tym roku w wybranych salonach i salonikach prasowych. Klienci – poza tradycyjnym asortymentem – mogą kupić w punktach tego typu m. in. aromatyczną kawę, herbatę, hot-dogi, ciepłe przekąski, kanapki, sałatki i ciastka. Jak twierdzą przedstawiciele Kolportera pomysł na tego typu punkt sprawdza się bardzo dobrze w placówkach służby zdrowia.

– Miejsce, w którym można kupić najpotrzebniejsze produkty, ale także zjeść smaczny posiłek służy zarówno pacjentom, jak i personelowi szpitala. Asortyment jest przygotowany specjalnie pod kątem potrzeb tej grupy klientów. Postawiliśmy również na wysoką jakość wszystkich produktów spożywczych, zależy nam aby wszystkie dania i przekąski, które oferujemy były bardzo smaczne – mówi Robert Szczepaniak, dyrektor marketingu Kolportera.

Smakiem i aromatem ma przyciągać klientów m. in. specjalność strefy bistro – „Lunch Presso”, czyli świeżo wypieczone ciasto z dodatkiem pieczarek, wysokiej jakości serów lub mięs, wzbogacone kompozycją ziół.

Salon prasowy w radomskim szpitalu został również wzbogacony o specjalną strefę wypoczynku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kolporter zapowiada uruchamianie kolejnych tego typu punktów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się