Rozdano 160 tys. złotych oraz 16 tysięcy sztuk ekskluzywnej porcelany Villeroy & Boch.
Od 20 lat nikt już pytania nie zadaje, kto najlepsze mleko daje? Bo wiadomo każdemu, że żadne nie dorówna Łaciatemu. Nic nie zastąpi nam Twoich łat, więc żyj nam 100 lat – to jedno z 8 zwycięskich życzeń. Konkurs trwał od 5 października do 30 listopada. Wystarczyło zachować kod promocyjny z kartonu, ułożyć życzenia dla mleka ŁACIATE i wysłać je sms-em lub przez stronę.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Co tydzień zwycięskie życzenia nagradzano 20 tysiącami złotych. Autorów pozostałych, wyróżniających się życzeń obdarowano ekskluzywną porcelaną śniadaniową Villeroy&Boch.
Wielbiciele mleka Łaciate wykazali się kreatywnością i pomysłowością.
Bądź mlekiem wiodącym, bądź mlekiem gorącym, gdy nerwy Ci puszczą, bądź nawet kipiącym, lecz ze mną bądź zawsze, bo ja się na Ciebie co rano połaszczę i w kubku Łaciatym zawłaszczę…
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W konkursie wzięły udział przede wszystkim panie i mieszkańcy dużych miast- ponad 50% zgłoszeń pochodziło właśnie od nich.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Konkurs wspierała kampania reklamowa w telewizji, radiu, Internecie i na bilbordach w całym kraju. Kampanię przygotowała Agencja V&P. Za produkcję spotu reklamującego konkursu odpowiadała agencja Panoptiqm. Zakupem mediów zajął się MEC.