Kampania rozpoczęła się 14 grudnia i będzie trwać przez dwa miesiące. Promocja „Uważam Rze Historia” prowadzona jest w formie spotu pojawiającego się na ekranach 260 telewizorów w 80 oddziałach Lux Med i Medicover.
– Obecna kampania ma na celu dalsze wzmocnienie pozycji marki „Uważam Rze Historia” w segmencie czasopism historycznych. Wierzymy, że ekskluzywne i wartościowe treści i artykuły prezentowane na łamach naszego tytułu znajdą kolejnych odbiorców wśród klientów prywatnych ośrodków zdrowia – mówi Eryk Kłopotowski, Prezes Zarządu Uważam Rze Sp. z o.o.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Grupę docelową prowadzonej kampanii stanowią klienci odwiedzący placówki medyczne Lux Med i Medicover. Spoty promujące „UważamRze Historia” dotrą do 2 mln odbiorców miesięcznie. Średnia wieku odbiorców kampanii waha się między 25 a 39 rokiem życia. Są to osoby z wykształceniem średnim i wyższym (ok. 65%) oraz wykonujące wolny zawód.
– Trwająca kampania to element szerszego planu, który obejmie między innymi pojawienie się na łamach „Uważam Rze Historia” specjalnych gości i znanych twarzy. Jesteśmy zadowoleni z wyników czasopisma i pozytywnych opinii czytelników, więc nie zwalniamy tempa – mówi Paweł Łepkowski, redaktor naczelny „Uważam Rze Historia – Naszą ambicją jest odzyskanie pozycji lidera w segmencie miesięczników historycznych – dodaje Łepkowski.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024