Witalnego Nowego Roku!

Startuje zimowa akcja Nałęczowianki „Witalnego Nowego Roku”, w ramach której realizowany jest konkurs oraz cykl eventów w 4 miastach Polski. Marka inspiruje w ten sposób konsumentów do składania bliskim mobilizujących do aktywności życzeń, a jednocześnie pomaga w ich realizacji.
O autorze
1 min czytania 2016-01-12

Akcja komunikowana jest w TV, Internecie, kanałach społecznościowych oraz poprzez materiały POS. Jako pierwsza udział w zimowej zabawie wzięła aktorka, Katarzyna Bujakiewicz.

– Nałęczowianka w tym Nowym Witalnym Roku pragnie zachęcić wszystkich do składania życzeń motywujących do aktywności. Nawet zimową porą przypomina o tym, że jest ona potrzebna organizmowi cały rok. Tak jak woda, która jest źródłem witalności. Warto zawsze mieć ją przy sobie również na zimowym spacerze z psem, na lodowisku czy kuligu mówi Katarzyna Jamiołkowska, Senior Brand Manager marki Nałęczowianka. 

Katarzyna Bujakiewicz, miłośniczka zwierząt oraz aktywnego stylu życia, biorąc udział w kampanii, udowadnia, że można spełniać noworoczne życzenia i jednocześnie zachęca innych do podjęcia takiego wyzwania. – Moje życzenie było związane z pomocą dla zwierząt. Nałęczowianka spełni je przekazując 10 000 zł schronisku „Na Paluchu”. Pamiętajmy, że zwierzęta to nasi najlepsi przyjaciele, dzięki którym również podejmujemy drobne aktywności, jak pójście na spacer, trucht w pobliskim lesie czy parku.– mówi Katarzyna Bujakiewicz.

Akcja „Witalnego Nowego Roku”, ma charakter wizerunkowy oraz wspiera sprzedaż w okresie zimowo-noworocznym. Działania stanowią kontynuację zeszłorocznej jesiennej kampanii przebiegającej pod hasłem „Wyskocz z Kapci” zachęcającej do codziennej aktywności i zmiany stylu życia na witalny.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zimowa odsłona zabawy Nałęczowianki przebiega pod postacią konkursu oraz czterech eventów w Polsce: w Warszawie (9 stycznia), Lublinie (16 stycznia), Zakopanem (23 stycznia) i Wrocławiu (30 stycznia). Zadaniem uczestników jest nagranie pomysłowych życzeń dla kogoś z rodziny czy przyjaciół, w specjalnej „gifobudce”. Następnie dodanie ich do postu na Facebooku na profilu Nałęczowianki z hasztagiem #NiechSięStanie.

Osoby które nie wezmą udziału w evencie również będą miały szansę wykazania się kreatywnością i możliwością realizacji życzenia. Wystarczy, że wykonają zdjęcie lub filmik. Prace będą oceniane wg oryginalności i realizacji idei witalności pomysłu. Cotygodniowa odsłona konkursu, będzie miała swoją premierę w dzień eventu, a finał w piątek, w przededniu kolejnego wydarzenia. Na realizację 4 zwycięskich życzeń Nałęczowianka przeznaczyła 50 000 zł. Akcja potrwa do 5 lutego, do końca dnia. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Autorem koncepcji jest zespół marki Nałęczowianka. Organizatorem eventów jest agencja My Place. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. Produkcję spotu reklamowego przygotowała Orka Film. Autorem kreacji KV jest 3M Project. Komunikację w mediach społecznościowych realizuje 121PR. Za działania  PR odpowiedzialna jest agencja Q&A Communications. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się