Głównym celem Content.ad jest realizacja kampanii reklamowych bazujących na content marketingu, które zbudują trwałą relację z potencjalnym konsumentem. Poprzez dobór odpowiednich treści oraz skuteczne kanały dotarcia do precyzyjnie określonych grup docelowych, możliwe jest wzmocnienie obecności marki w internecie, dostarczenie wiedzy na temat produktu czy usługi oraz wzbudzenie emocji. Content marketing to strategiczne podejście do marketingu, które w Polsce obecne jest już od kilku lat, ale nie do końca dobrze wykorzystywane. Prognozy ekspertów nastrajają pozytywnie na rozwój tej gałęzi reklamy w 2016 roku. Stworzyliśmy produkt, który z jednej strony przynosi wiele korzyści marketerom, a z drugiej pozwala wydawcom zwiększyć przychody z nieinwazyjnych treści reklamowych – mówi Weronika Nowakowska, Content Manager w OAN. Technologia Content.ad bazuje na autorskim rozwiązaniu promowania treści na stronach wydawców współpracujących z siecią OAN. Pierwsze kampanie reklamowe zostały zrealizowane w grudniu 2015 r.
OAN to grupa spółek i produktów dedykowanych rozwiązaniom z zakresu reklamy online. W ofercie znajdują się displayowe sieci reklamowe biznes i premium, rozwiązania i produkty z zakresu mobile, context, social b2b oraz catpcha advertising.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024