Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Grupa OAN uruchamia Content.ad!

Za nowy brand odpowiedzialna będzie Weronika Nowakowska. Do tej pory jako Media Trading Director poszerzała portfolio sieci OAN negocjując kontrakty z właścicielami stron internetowych. Poprzednio pracowała jako Senior Buying Specialist w ARBOinteractive Polska, a wcześniej w BBelements.
O autorze
1 min czytania 2016-01-12

Głównym celem Content.ad jest realizacja kampanii reklamowych bazujących na content marketingu, które zbudują trwałą relację z potencjalnym konsumentem. Poprzez dobór odpowiednich treści oraz skuteczne kanały dotarcia do precyzyjnie określonych grup docelowych, możliwe jest wzmocnienie obecności marki w internecie, dostarczenie wiedzy na temat produktu czy usługi oraz wzbudzenie emocji. Content marketing to strategiczne podejście do marketingu, które w Polsce obecne jest już od kilku lat, ale nie do końca dobrze wykorzystywane. Prognozy ekspertów nastrajają pozytywnie na rozwój tej gałęzi reklamy w 2016 roku. Stworzyliśmy produkt, który z jednej strony przynosi wiele korzyści marketerom, a z drugiej pozwala wydawcom zwiększyć przychody z nieinwazyjnych treści reklamowych – mówi Weronika Nowakowska, Content Manager w OAN. Technologia Content.ad bazuje na autorskim rozwiązaniu promowania treści na stronach wydawców współpracujących z siecią OAN. Pierwsze kampanie reklamowe zostały zrealizowane w grudniu 2015 r.

OAN to grupa spółek i produktów dedykowanych rozwiązaniom z zakresu reklamy online. W ofercie znajdują się displayowe sieci reklamowe biznes i premium, rozwiązania i produkty z zakresu mobile, context, social b2b oraz catpcha advertising.