Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Przemysław Kurdziel business development managerem w WALK

Do zespołu WALK Events dołączył Przemysław Kurdziel. W agencji objął stanowisko business development managera.
O autorze
1 min czytania 2016-01-15

Do obowiązków Kurdziela należy rozwój i pozyskanie nowych klientów oraz realizacja planów sprzedażowych.

Przez ostatnie 2,5 roku Przemysław Kurdziel związany był z agencją eventową Perfectto, w której pracował jako new business director, z powodzeniem realizując projekty dla lokalnych i międzynarodowych klientów, takich jak Deloitte, HUSH Warsaw, McKinsey & Company, Novartis, a także odpowiadając za rozwój biznesu i realizację strategii marketingowej instytucji. Wcześniej przez ponad 4 lata związany był z działem marketingu firmy doradczej EY (dawniej Ernst & Young).

WALK jest niezależną, polską grupą marketingową. W ramach WALK funkcjonuje obecnie siedem business unitów:

WALK Creative – odpowiadający za kreację ATL/BTL.
WALK Design – przygotowujący projekty z zakresu CI, packagingu oraz tworzenia nowych marek.
Walk Digital – dostarczający rozwiązania interaktywne.
WALK Events – specjalizujący się w eventach.
WALK Promotion – realizujący działania field i shopper marketingowe.
WALK PR – zajmujący się komunikacją public relations.
WALK Social Media – prowadzący projekty społecznościowe.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dodatkowe informacje na temat WALK można znaleźć na stronie www.walk.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing