Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Delikatesy internetowe wchodzą w mobile

W delikatesach internetowych Alma24.pl, A.pl i Frisco.pl zrobimy zakupy aplikacją na Androida i iOS. Zakupy telefonem lub tabletem można robić w każdej wolnej chwili – w taksówce, w poczekalni, ale także leżąc w domu na kanapie. Aplikacja „Listonic – zamów zakupy” to nowość na skalę europejską.
O autorze
1 min czytania 2012-12-05

Aby zamówić zakupy z jednego ze sklepów należy wpisać w aplikacji swój kod pocztowy. Wtedy pokażą się sklepy spożywcze online, które przywiozą zakupy pod wskazany adres. Po wyborze jednego z nich można wypełnić koszyk interesującymi produktami. Następnie należy wybrać termin dostawy oraz sposób płatności. Potem pozostaje już tylko czekać aż kurier z zakupami zapuka do drzwi.

Dzięki aplikacji „Listonic – zamów zakupy” delikatesy internetowe mogą docierać do klientów mobilnych, którzy nadto cenią czas i wygodę. Aplikacji można użyć na spotkaniu biznesowym, w korku, w drodze, zawsze, gdy mamy chwilę wolnego czasu. Aplikacja zapamięta produkty dodane do koszyka, więc zakupów nie musimy zrobić od razu.

Aplikacja „Listonic – zamów zakupy” jest drugą aplikacją Listonic Sp. z o.o., która pomaga w robieniu zakupów spożywczych. „Listonic – wygodna lista zakupów” – zdobyła uznanie wśród ponad 300 tys. konsumentów, którzy miesięcznie kupują ponad 600 tysięcy produktów w towarzystwie aplikacji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj