Reklamodawca rozstrzygnął rozpoczęty w lipcu ub.r. przetarg na obsługę budżetu mediowego dla marki Alpecin. Zwyciężyła agencja Havas Media, która w styczniu 2016 rozpoczęła współpracę z Dr. Wolff na rynku polskim oraz niemieckim. Działania komunikacyjne są prowadzone z centralnej siedziby firmy w Bielefeld poprzez lokalne biura Havas Media. W zakres obsługi wchodzi planowanie i zakup kampanii we wszystkich mediach.
Dr. Wolff jest wieloletnią, innowacyjną firmą farmaceutyczną założoną w 1905 roku przez dr Augusta Wolffa w Niemczech. Flagowymi produktami marki Alpecin są: szampon kofeinowy Alpecin C1 przeciw wypadaniu włosów; płyn kofeinowy Alpecin Caffeine Liquid pobudzający cebulki włosów; oraz szampon kofeinowy o podwójnym działaniu (przeciw wypadaniu włosów oraz przeciw łupieżowi) – Alpecin Double-Effect Caffeine. Szczegółowe informacje nt. specyfiki i działania każdego z produktów znajdują się na stronie internetowej marki www.alpecin.pl.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024