W akcji wezmą udział kobiety z 7 największych miast Polski. Każda z nich otrzyma produkt oraz materiały edukacyjne na jego temat. Celem akcji jest dotarcie z produktem do wyselekcjonowanej grupy konsumentek.
Działania nawiązywać będą do doświadczeń zebranych podczas ostatniej akcji dla Bulionetki Domowej Knorr, w ramach której poprzez Ambasadę Trendów K2 produkt docierał do realnych konsumentów. W projekcie wzięło udział 2 500 Ambasadorek. Celem akcji była edukacja na temat produktu, trial oraz rekomendacja w naturalnym otoczeniu Liderki. Wysoki poziom zaangażowania Liderek Opinii w kampanii potwierdziło badanie „Efektywność kampanii rekomendacji“ przeprowadzone przez TNS Polska.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Polecamy case study z tej kampanii: