Działania będą wspierać zaplanowaną strategię rozwoju Castorama na 2016 rok i utrwalać wizerunek sklepu, w którym jest wszystko co klienci potrzebują w zakresie budowy, remontu, urządzania, dekorowania i ogrodu od A do Z pod jednym dachem.
Castorama jest największą siecią DIY w Polsce, osiągającą obecnie blisko 48% udziału w rynku marketów budowlanych. Liczy aż 69 sklepów w całym kraju o największym asortymencie produktów dostępnych od ręki w codziennej ofercie.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024