Grzegorz Magnuszewski objął stanowisko Group Account Director. Wcześniej pracował m.in. dla Grey Worldwide i Hator, zaś od 2014 roku pełnił funkcję Account Directora w Red8. Wśród jego klientów znaleźć można takie firmy, jak Grupa Żywiec, Sara Lee Household, Coca-Cola, BAT, Seat.
Mateusz Borys rozpoczął pracę w dziale Client Service jako Account Manager. Karierę zaczynał w OgilvyOne w Mediolanie. Pracował dla takich klientów, jak: TESCO, AXA, Orlen Oil, Costa Coffee. Krótko związany był również z Leo Burnett, a do Ogilvy & Mather przeszedł bezpośrednio z Red8.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Grzegorz Ścieszka został nowym Senior Art Directorem. Karierę zaczynał w DDB, skąd po 5 latach przeniósł się do Ogilvy. W 2008 roku zamienił na kilka lat Ogilvy na Saatchi&Saatchi, by w 2014 roku zamienić je na Red8. Pracował m.in. dla Procter&Gamble, BPH, Castrol, AXA Direct, GE Money Bank.
Justyna Manaj wesprze dział strategii Ogilvy & Mather na stanowisku Junior Strategic Planner. Wcześniej pracowała dla Saatchi & Saatchi Interactive Solutions jako Junior eCommerce Strategy Planner.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024