Innovation AD #Award 2016

Od 15 stycznia do 11 marca przyjmowane są zgłoszenia do konkursu Innovation AD #Award, organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
O autorze
2 min czytania 2016-01-26

Konkurs nagradza innowacje w marketingu i komunikacji: nowe produkty, nowe modele biznesowe, nowe rozwiązania, nowe narzędzia wprowadzone w życie. Zakres innowacji wpisany został w kategorie, które pokazują m.in.: nowe sposoby interakcji z konsumentem; działania, których sukces był możliwy dzięki analizie lub wykorzystaniu zbiorów danych; rozwiązania zwiększające wygodę konsumenta, punkty styku konsumenta z produktem, marką, ideą lub informacją; prawdy i spostrzeżenia o konsumencie; połączenie kanałów komunikacji; użycie technologii w marketingu; stworzenie produktu lub usługi, które dają konsumentom nową wartość. Powstała również kategoria OPEN, gdzie zgłaszać można prace, które nie mieszczą się w pozostałych kategoriach. Konkurs Innovation AD #Award jest otwarty na wszelkie innowacje.

Prace oceniać będzie 40 – osobowe jury, podzielone na dwie grupy, którym przewodniczą: Rafał Ciszewski, Wiceprezes Zarządu K2 oraz Piotra Jaś, General Manager CEE, Blablacar.
Nagrody zostaną rozdane w trakcie Gali, która odbędzie się 23 maja w Teatrze Polskim Warszawie.

Wydarzenie kierowane jest do agencji mediowych, kreatywnych, firm technologicznych i specjalistycznych, marketerów, działów R&D, mediów oraz wszelkich innych podmiotów, których innowacyjne projekty wpisują się w kategorie konkursowe.

Projekty zgłaszać można w ośmiu kategoriach:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  1. INTERACTION
  2. SMART USE OF DATA
  3. USABILITY
  4. TOUCHPOINT
  5. INSIGHT
  6. INTEGRATION
  7. TECHNOLOGY
  8. PRODUCT
  9. OPEN

Konkurs Innovation AD #Award, to jeden z niewielu tego typu konkursów na świecie, ściśle współpracuje z Festiwalem Kreatywności Cannes Lions, w szczególności Lions Innovation, często wyprzedzając go swoimi pomysłami. Wydarzenie jest częścią platformy Innovation AD dążącej do roli katalizatora innowacji przynoszących wymierną biznesową wartość w obszarze marketingu.

„Chcemy zachęcać najambitniejsze polskie przedsiębiorstwa do budowania przewag konkurencyjnych przez szukanie prawdziwych innowacji. Rozwiązań, które w perspektywie strategicznej pozwolą podbić rynki nie tylko lokalne, ale też dadzą szansę na wyjście z oryginalną ofertą w świat. Liczymy na współdziałanie autorytetów biznesowych, liderów i wizjonerów, którzy wiedzą, że jest to najlepsza droga dla naszych przedsiębiorstw, żeby w perspektywie kilku lat osiągnąć wymierny biznesowy sukces.” – tłumaczą w przygotowanym manifeście twórcy platformy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Platforma powstała dzięki inicjatywie zrzeszonych w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR firm, najważniejszych globalnych i polskich przedsiębiorstw, zajmujących się szeroko pojętym marketingiem. Jej celem jest rozwój myślenia innowacyjnego i promocji innowacji. Innovation AD swoimi działaniami chce również przełamywać bariery towarzyszące procesowi wprowadzania innowacji – braki w know how, procesach wdrożeniowych, większe wsparcie od top managementu – oraz pokazać, że bez względu na segment rynkowy i ustalone wzorce da się stworzyć nową jakość i na niej zarobić.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Elementami platformy Innovation AD oprócz konkursu są konferencje: Innovation AD #Day i Imagination Day oraz konkurs BEST STARTUP Reinventing Marketing and Sales, który ma na celu zacieśnienie współpracy między pracownikami marketingu i reklamy a twórcami innowacyjnych produktów i technologii, które mają szansę zmienić kształt procesów marketingowych, komunikacyjnych i sprzedażowych w dużych i małych firmach.

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Sponsorzy: Polsat Media Biuro Reklamy, AMS
Współpraca: IRL, Mamastudio
Audytor: Firma prawnicza LSW

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie.