Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Kreator Landig Pages – nowa funkcjonalność GetResponse

GetResponse uruchomił Kreator Landing Pages, który umożliwia tworzenie stron docelowych kampanii email marketingowych, PPC czy “display”. Nowa funkcjonalność pozwoli na budowę zaawansowanych mikrostron prowadzonych kampanii bez konieczności znajomości kodu HTML czy obsługi programów graficznych.
O autorze
1 min czytania 2012-12-10

Dzięki Kreatorowi Landing Pages użytkownicy będą mogli wybrać gotowy szablon strony, który można edytować za pomocą funkcji drag’n’drop (przesuń i upuść). Pozwala ona z łatwością przesuwać, kopiować, zapisywać czy zmieniać rozmiar zdjęć i grafik, dzięki którym strony docelowe nabiorą żywych i przykuwających wzrok barw. W ten sposób edycja grafik zostaje ograniczona do całkowitego minimum.

Strona docelowa zbudowana za pomocą kreatora GetResponse będzie automatycznie zintegrowana z formularzem zapisu. Co więcej, może ona mieć dedykowany adres URL oraz być publikowana również na Facebooku. Użytkownicy GetResponse będą mogli mierzyć efektywność zbudowanej strony i efekty prowadzonej kampanii – śledzić liczbę odwiedzających, odsłon oraz subskrybentów. Możliwe jest również testowanie różnych layoutów strony oraz mierzenie konwersji danej kampanii.

– Od lat pracujemy nad tym, aby GetResponse było narzędziem, za pomocą którego marketerzy będą mogli prowadzić całościowe kampanie email marketingowe. A Kreator Landing Pages to kolejna funkcjonalność, która zbliża nas w tym kierunku. Strona docelowa jest doskonałym uzupełnieniem kampanii email marketingowej. Nawet najlepszy graficznie newsletter nie osiągnie zamierzonego efektu, jeśli nie będzie prowadził odbiorcy do strony, która ostatecznie przekona go do konwersji – mówi Daniel Brzeziński, Dyrektor działu Marketing i Product Development w Implix (GetResponse).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj