w ciągu 2 lat przychody zwiększyły się o 60%, a zatrudnienie wzrosło o 40%.
W ramach nowej struktury agencji wydzielone zostały trzy główne departamenty: Kreacja i Strategia – dział, który zajmie się budowaniem relacji między marką a konsumentem, Media – jako jednostka odpowiedzialna za planowanie i zakup powierzchni reklamowych oraz DataDriven Solutions, w ramach którego opracowywane będą rozwiązania oparte o analizę Big Data. Stanowisko Dyrektora Zarządzającego w Agencji Warszawa zajmie Paweł Wołonciej. Do zespołu Blueberry dołączył 5 la temu, wcześniej pracował m. in. w DDB Warszawa. Piotr Mach obejmie stanowisko Client Service Director.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024