Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

X Kongres Business Intelligence

Świat zmienia się bardzo szybko – otwiera przed nami nowe możliwości, ale przynosi co najmniej tyle samo wyzwań i niespotykanych dotąd zagrożeń. Biznes, aby dostosować się do rzeczywistości, potrzebuje transformacji.
O autorze
1 min czytania 2016-02-04

Mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w Kongresie Business Intelligence, który od dekady stanowi platformę wymiany doświadczeń pomiędzy praktykami. Nasi Eksperci – ludzie biznesu i technologii, z doświadczeniem i pasją – połączą siły, aby pomóc Ci stworzyć oraz zrealizować strategię zmiany i rozwoju.

Podczas spotkania m.in.: 

  • pokażemy, jak wykorzystać potencjał wywiadu biznesowego,
  • nauczymy zarządzać tzw. długiem technologicznym, który stanowi realną barierę rozwoju
  • podpowiemy, jakie możliwości stwarza integrated intelligence i jakie kompetencje warto
  • uczulimy na szczególnie istotne kwestie bezpieczeństwa – dowiesz się, jak korzystać z rozwiązań, dzięki którym, możliwe jest wykrywanie w czasie rzeczywistym prób ataków hakerskich oraz przeciwdziałanie im,
  • na przykładach pokażemy, dlaczego istotne jest, aby narzędzia BI nowej generacji charakteryzowały się nie tylko wysoką wydajnością, ale przede wszystkim elastycznością, która umożliwi ich dopasowanie do potrzeb firmy,
  • przypomnimy o tym, że wdrożenie lub transformacja systemu BI jest rewolucją – trener zarządzania zmianą poprowadzi warsztaty, które wzmocnią Twoje kompetencje managerskie w tym zakresie,
  • położymy nacisk na znaczenie monitorowania i analizy danych z Social Mediów a także wagę właściwego zarządzania relacjami z klientem przy wykorzystaniu rozwiązań CRM w umacnianiu silnej pozycji firmy w konkurencyjnym otoczeniu. 

Wśród prelegentów m. in.:

  • Szymon Mercik, Risk Managing Director, Bank Zachodni WBK
  • Dr hab. Jerzy Surma, Pracownik naukowo-dydaktyczny Instytutu Informatyki i Gospodarki Cyfrowej SGH oraz visiting profesor na University of Massachusetts Lowel
  • Robert Tomaszewski, Wiceprezes Zarządu Motabi Sp. z o.o.
  • Mikołaj Winkiel, Chief Evangelist, Brand24
  • ppłk dr inż. Bartosz Jasiul, Kierownik Laboratorium Analiz Ataków Cybernetycznych w Wojskowym Instytucie Łączności 

Jeżeli chcesz wyłonić porządek z chaosu bieżących trendów i wizji, zalewu danych i potencjalnych zagrożeń, dołącz do nas 16 i 17 marca. Więcej informacji znajdziesz na stronie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zaprojektujmy transformację!

Słuchaj podcastu NowyMarketing