Właśnie startuje nowa kampania marki, która podkreśla ich różnorodność i jest równie smakowita, jak one!
Nowa kampania marki Łowicz zwraca uwagę na wiele możliwych zastosowań przetworów owocowych, podkreśla różnorodność produktów dżemowych – ich konsystencję, smaki i rodzaje. Spot zwraca uwagę na szeroką ofertę produktów Łowicz, a także na wielość możliwości ich wykorzystania, atrakcyjność podania i uniwersalność na śniadanie.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Reklama jest dynamiczna i niesamowicie apetyczna. Smakosze śniadań prezentują w niej wiele możliwości wykorzystania produktów Łowicz. Dżemy, konfitury i powidła zmieniają nawet najprostsze dania w smakowite pomysły na posiłek. Okazuje się, że warto rozpocząć dzień z produktami dżemowymi Łowicz, a każde owocowe śniadanie jest „takie, że łooo”! Wniosek jest jeden – Łowicz to samo najlepsze na śniadanie!
Start kampanii: 8.02.2016 r.
Agencja reklamowa: Agencja Reklamowa Brasil
Dom Mediowy: Mindshare
Słuchaj podcastu NowyMarketing