Efekton Awards 2012 – wyniki

12 grudnia poznaliśmy laureatów II edycji Efekton Awards - pierwszego w Polsce konkursu efektywności w Internecie. Wydarzenie skupiło sektor interactive w Polsce pod szyldem Webstarfestival i Efekton Awards 2012, czyli najbardziej efektowne i efektywne kampanie realizowane w sieci.
O autorze
0 min czytania 2012-12-13

Jury przyznało tylko 3 nagrody. Wszystkie kampanie otrzymały Silver Efektony.

SILVER EFEKTON 2012 zdobyli:

  • Heureka Huge Idea/ MEC Interaction/ ORANGE za kampanię „Kody ORANGE” w kategorii sektorowej Telekomunikacja
  • NetSales (marka Cube Group S.A.) za kampanię „Najmodniejsze buty” w kategorii sektorowej Moda
  • Ideacto Sp. z o.o. za kampanię „Odezwa do narodu” w kategorii specjalnej Social Media Case

Nagrody w Efekton Awards przyznawane są za efektywność działań marketingowych i kampanii w internecie. Kampanie oceniane są przez Jury złożone z przedstawicieli: agencji interaktywnych, agencji performance-marketingowych, domów mediowych, sieci reklamowych, wydawców oraz osób skupionych wokół rynku mediów i reklamy online.

Organizatorem projektu jest MMT Management. Nad poprawnością przebiegu głosowania czuwa firma doradcza KPMG.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj