Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Nie ma jak dwa szybkie Żubry – premiera nowego spotu Żubra na Facebooku marki

Żubr tym razem nie dość, że nie zwalnia, to jeszcze przyśpiesza. W nowym 30 sekundowym spocie reklamowym piwa Żubr, pojawia się nie jeden, a dwa żubry, które wspólnie rozwiązują problem leśnej społeczności. Premiera odbyła się na Facebooku marki. W telewizji reklama pojawi się 1 marca.
O autorze
1 min czytania 2016-02-16

W najnowszym spocie dwa żubry jeszcze baczniej troszczą się o porządek w puszczy. Galopujące Żubry rozganiają poszycie, dzięki czemu wiewiórki nie muszą dłużej szukać pokarmu i zakłócać spokoju panującego w puszczy. Spot wieńczy hasło „Nie ma jak dwa szybkie Żubry”.

„Najnowsza reklama z dwoma szybkimi żubrami to zapowiedź i zwiastun działań, które marka rozpocznie w marcu tego roku” – mówi Maciej Kuś, Junior Brand Manager Żubra z Kompanii Piwowarskiej i dodaje, że nadchodząca kampania będzie znacząco nawiązywała do hasła ze spotu „Nie ma jak dwa szybkie Żubry”.

Za przygotowanie oraz kreację spotu „Dwa Szybkie Żubry” odpowiada agencja PZL oraz Iwo Zaniewski, który wyreżyserował spot. Produkcją zajął się dom produkcyjny OTO Film, udźwiękowieniem Studio dźwiękowe Juice, a postprodukcją Platige Image. Za działania social media oraz PR odpowiada agencja Tailor Made PR.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
 

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing