Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

1000 pomysłów, jedna Lubella! Startuje wielka kampania makaronów Lubella

Szybko, łatwo i smacznie – tak gotuje się z Lubellą! Marka udowadnia, że dania z makaronu wcale nie muszą być nudne. Już teraz inspiruje ciekawymi pomysłami na makaron spaghetti – przedstawiając premierowy odcinek całej serii spotów telewizyjnych.
O autorze
1 min czytania 2016-02-17

10 przepisów, 10 spotów, 10 miesięcy permanentnej komunikacji w roku! Pierwszy spot rozpoczyna nowy kierunek komunikacji oraz najdłuższą dotychczas kampanię reklamową Lubelli, w której prezentowane będą niestandardowe, a zarazem bardzo proste przepisy na dania makaronowe.

Często w kuchni boimy się efektów eksperymentowania lub nie wiemy, jak to robić. Oryginalne dania kojarzą się nam z kulinarnym wyzwaniem wymagającym czasu i szczególnych umiejętności. Lubella udowadnia, że wcale tak nie musi być – każdy może przygotować ciekawą potrawę, wystarczy tylko makaron Lubella i dobry przepis. A Lubelli pomysłów nie brakuje! Co więcej – marka dzieli się nimi ze wszystkimi potrzebującymi inspiracji.

„1000 pomysłów, jedna Lubella” to hasło nowej kampanii, która trwać będzie przez prawie cały rok. Pierwszy spot to dwa ciekawe pomysły spaghetti. Pokazuje, jak szybko powstaje grzybowe spaghetti z polędwiczkami i jak niewiele trzeba, by przygotować pyszne makaronowe muffinki z szynką. To naprawdę proste pomysły – wystarczy się zainspirować. 

Już niedługo pojawią się kolejne spoty, a każdy z nich to kolejne dwa szybkie przepisy na apetyczne i oryginalne makaronowe dania, sałatki, zapiekanki czy deser!

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zobacz, jakie to proste i zainspiruj się na uwielbiam.pl!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się