Appetita pojawi się w debiutującym na antenie TVN-u formacie Masterchef Junior. Przyprawy znajdą się w spiżarni młodych kucharzy. Dodatkowo – działania product placementowe w tym formacie zostaną wzmocnione billboardami sponsorskimi.
Marka kontynuować będzie także wieloletnią współpracę z Polsatem przy formacie Top Chef, która obejmuje lokowanie produktu.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Realizacją kampanii sponsoringowej i product placementowej zajmuje się Mediabrands Studios, komórka odpowiedzialna za branded content i niestandardowe rozwiązania reklamowe w ramach grupy IPG Mediabrands (domy mediowe UM, Initiative, BPN i U2Media).