Globalna ekspansja polskiej spółki

RTB House– polska firma technologiczna specjalizująca się w prowadzeniu działań reklamowych opartych na zaawansowanych scenariuszach retargetingowych– rozpoczyna działania w Ameryce Łacińskiej. W pierwszym kwartale 2016 roku spółka zbuduje struktury sprzedaży w Brazylii, Argentynie, Chile i Meksyku.
O autorze
1 min czytania 2016-02-17

Za całość działań biznesowych w regionie odpowiada Wojciech Głowacki, który objął stanowisko Business Development Director LATAM. Nowo otwartym oddziałem w Brazylii pokieruje natomiast Rodrigo Framil, dotychczasowy szef regionu Ameryki Łacińskiej w konkurencyjnej firmie myThings.

Brazylia motorem wzrostu programmatic w Ameryce Łacińskiej

Rynek reklamowy rośnie w krajach Ameryki Łacińskiej bardzo dynamicznie. Tylko w samej Brazylii reklamodawcy w 2014 roku wydali na promocję w sieci łącznie 2,6 mld dolarów, czyli ponad 4-krotnie więcej niż w Polsce. Na sile zauważalnie zyskują rozwiązania oparte na programmatic – jak pokazują analizy, 35 proc. budżetów na reklamę display w regionie przeznaczane jest właśnie na działania realizowane w sposób zautomatyzowany.

Potencjał biznesowy rynków Ameryki Łacińskiej chce wykorzystać RTB House, jedna z najszybciej rozwijających się polskich spółek technologicznych, która w ciągu ostatnich 3 lat uruchomiła działania biznesowe w ponad 30 krajach Europy, a w ostatnim czasie rozpoczęła aktywności w regionie Azji i Pacyfiku, w tym m.in. w Indonezji, Malezji, Singapurze i Tajlandii.

Jak zauważa Daniel Surmacz, Chief Operating Officer RTB House, powód rosnącego zainteresowania reklamą w modelu programmatic jest w krajach Ameryki Łacińskiej dokładnie taki sam, jak na innych rynkach. – Reklamodawcom, niezależnie od regionu, zależy przede wszystkim na dopasowaniu scenariuszy działań reklamowych do ich indywidualnych potrzeb. Jesteśmy przekonani, że dzięki autorskiej technologii i inteligentnym ścieżkom retargetingowym będziemy z sukcesem wspierali aktywności reklamowe klientów z Ameryki Łacińskiej, a tym samym kontynuowali rozwój naszego biznesu na globalną skalę. W pierwszym etapie inwestycji przeznaczymy na działania w tym regionie od 1,5 do 3 mln zł – mówi Surmacz.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

RTB House powalczy o swój kawałek rynkowego tortu

Działaniami w Ameryce Łacińskiej pokieruje Wojciech Głowacki, związany z firmą od 2014 roku. Głowacki do tej pory odpowiadał za aktywności RTB House w Polsce.

– Niewiele spółek w Polsce może pochwalić się tak odważną i konsekwentnie realizowaną strategią globalnego rozwoju. Dlatego tym bardziej cieszę się z faktu, że biorę udział w niezwykle perspektywicznym projekcie, jakim jest budowanie struktur firmy w krajach Ameryki Łacińskiej – podsumowuje Wojciech Głowacki, Business Development Director LATAM.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Spółka stawia również na doświadczonych, lokalnych menedżerów. Do grona współpracowników RTB House dołączył w styczniu Rodrigo Framil, który odpowiada za działania biznesowe w Brazylii. Rodrigo do tej pory był związany m.in. z konkurencyjną firmą myThings, gdzie przez ostatnie 4 lata pełnił rolę Managing Director LATAM.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się