Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Tatra na zawodach ski-tourowych z okazji 55-lecia Bieszczadzkiej Grupy GOPR w Ustrzykach Górnych

Tatra, marka piwa, która od 7 lat z dumą wspiera Górskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe, towarzyszyła ratownikom podczas zawodów ski-tourowych, rozegranych w Ustrzykach Górnych 13 lutego 2016 r. Tatra była fundatorem nagród rzeczowych dla zdobywców trzech pierwszych miejsc w 5 kategoriach.
O autorze
1 min czytania 2016-02-18

W ten sposób marka włącza się w obchody 55. rocznicy powstania Grupy Bieszczadzkiej GOPR i podkreśla bliskość z górami oraz ludźmi, dla których są one nie tylko pasją, ale też codziennym miejscem pracy.

Ski-touring cieszy się coraz większą popularnością wśród miłośników polskich gór, a zawody przyciągają zainteresowanie kibiców. Dla ratowników GOPR ski-touring to jednak dużo więcej, niż tylko emocje sportowe. – Pokonywanie zimowych szlaków jest jedną z wielu niezbędnych umiejętności, które w połączeniu z umiejętnością zespołowego działania i znajomością terenu pozwalają ratownikom skutecznie pełnić służbę – mówi Jacek Dębski, Naczelnik Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego.

Na zawodach nie mogło zabraknąć Tatry, która jako sponsor GOPR stara się towarzyszyć ratownikom nie tylko w codziennej pracy, ale też podczas wyjątkowych wydarzeń. Zawody to jedna z takich specjalnych okazji: ratownicy mają szansę sprawdzić w trudnych warunkach nie tylko własne umiejętności, ale też sprzęt ski-tourowy używany na co dzień w górach. Od jego niezawodności i mistrzostwa w posługiwaniu się nim zależy sukces akcji ratunkowych.

– Środki finansowe na zakup sprzętu i nagrody w zawodach, przekazywane przez Tatrę, są wyrazem naszego szacunku dla tych odważnych ludzi, których codzienne działania pokazują, jak ważna jest siła charakteru i hart ducha – wartości bardzo bliskie marce – mówi Jacek Caputa Event Manager marki Tatra – Zaangażowanie marki w te zawody jest tym bardziej oczywiste, że tej zimy przekazaliśmy środki na zakup specjalistycznego sprzętu ski-tourowego dla ratowników GOPR, pozyskane w ubiegłym roku podczas promocji “Miliony piw są w Tatrach”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dotychczas Tatra jako sponsor GOPR towarzyszyła goprowcom podczas letnich zawodów w ratownictwie górskim. Zawody w Ustrzykach Górnych były wspaniałą okazją, aby podziwiać ich umiejętności w trudnych, zimowych warunkach. Zostały rozegrane w 5 kategoriach:

  • w kategorii do 35 lat zwyciężył Jakub Przystaś z Grupy Krynickiej GOPR,
  • w kategorii od 36 do 45 lat zwyciężył Jacek Żebracki z Grupy Podhalańskiej GOPR,
  • w kategorii od 46 do 55 lat zwyciężył Józef Sztefko z Grupy Beskidzkiej GOPR,
  • w kategorii powyżej 55 lat zwyciężył Jerzy Zachwieja z Grupy Podhalańskiej GOPR,
  • w kategorii ratowników Grupy Bieszczadzkiej zwyciężył Michał Gajewski.

Puchar Marszałka Sejmu RP dla najlepszego zawodnika zawodów odebrał Jacek Żebracki z Grupy Podhalańskiej GOPR.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się