Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Think Kong wspiera National Geographic Polska w działaniach on-line

Magazyn National Geographic Polska rozpoczął współpracę z agencją social media Think Kong.
O autorze
0 min czytania 2016-02-19

Współpraca ma charakter stały i jej celem jest wspieranie bieżących akcji promocyjnych, komunikacji magazynu w Internecie, w kanałach społecznościowych. Współpracę rozpoczęła realizacja kampanii promującej specjalną ofertę turystyczną „No Limits” – autorskich ekspedycji fotografów i ekspertów National Geographic.

Za prowadzenie działań na rzecz NG ze strony Think Kong odpowiada zespół Agnieszki Rutkowskiej. Ze strony National Geographic Polska współpracę nadzoruje Łukasz Głombicki.