Public Dialog dołączył do Związku Firm Public Relations

W lutym br. nowym członkiem ZFPR została agencja – Public Dialog. To firma doradcza oferująca szeroki zakres efektywnych rozwiązań w zakresie komunikacji korporacyjnej.
O autorze
1 min czytania 2016-02-25

Public Dialog ma bogate doświadczenie we wspieraniu polskich i zagranicznych firm, instytucji publicznych, stowarzyszeń, a także organizacji branżowych. Jako jedyna agencja z Polski należy do International Public Relations Network (IPRN).

W portfolio agencji znajdują się m.in.: Grupa Hotelowa Orbis, PIAP, Vistula University, Wyjatkowyprezent.pl, Motoricus S.A. Sofort GMBH, Uczelnia Łazarskiego, Redbull, Wings for Life, Du Pont, Saint Gobain, Grupa Unity, itaxi, PIAP, Bodies Revealed, Tetley, Brita, Stokke, Accor, MAC Edukacja, Expo Mazury, Ardor Auctions, SKM SAR.

Rynek Public Relations w Polsce wymaga skoordynowanych działań prowadzonych na kilku poziomach, w różnych obszarach. Po pierwsze edukacji na temat roli reputacji, i co się z nią bezpośrednio wiąże, strategicznego doradztwa w zakresie komunikacji. Po drugie, wzmocnienia wizerunku branży i odbudowania zaufania. Cieszymy się z dołączenia do ZFPR ponieważ to największy związek i platforma w Polsce do realizowania projektów służących profesjonalizacji rynku Public Relations i wyznaczaniu standardów. – powiedział Paweł Bylicki, Managing Partner Public Dialog. Jako nowy członek ZFPR będziemy chcieli szczególnie aktywnie zaangażować się w projekty związane z przetargami i relacjami z działami procurementu. Widzimy tutaj duże pole do współpracy w ramach Związku. Dodatkowo, wszelkie inicjatywy związane z poprawieniem wizerunku PR i PR-owców w Polsce. – powiedziała Karolina Borkowska-Bylicka, Managing Partner Public Dialog.

Public Dialog jest kolejną, profesjonalną agencją dołączającą do ZFPR w tym roku. Świadczy to o stale rozwijającej się branży public relations i istocie przynależności do takich organizacji jak ZFPR. Jesteśmy przekonani, że wspólnie podejmiemy i zrealizujemy wiele potrzebnych inicjatyw. Przetargi, współpraca z porcurementem czy poprawa wizerunku branży PR są niezwykle istotnymi tematami w branży, a zaangażowanie i doświadczenie są kluczowe dla tworzeniu najwyższych standardów rynkowych. – mówi Norbert Ofmański, Prezes Związku Firm Public Relations. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj