Reklama dnia: jak Reebok zachęcił przechodniów do biegania przy swoim billboardzie

Reklama dnia: jak Reebok zachęcił przechodniów do biegania przy swoim billboardzie

Chcesz dostać najnowszy model butów Reeboka za darmo? Nie ma problemu. Pokaż nam tylko, że jesteś wystarczająco szybki, żeby je nosić. Taką akcję kilka dni temu w Sztokholmie zorganizowała marka Reebok wspólnie z agencją Animal.

Na potrzeby akcji wykorzystano fotoradar, który mierzył prędkość przechodniów przechodzących koło billboardu/gabloty reklamującej nowy model butów Reebok ZPump 2.0. Żeby otrzymać darmową parę butów, wystarczyło podjąć wyzwanie i przebiec koło billboardu osiągając ponad 17 km/h.

Zresztą zobaczcie sami:

Nam akcja Reeboka bardzo przypadła do gustu, ale ciekawi jesteśmy Waszych opinii!

PS

Przy tej okazji przypomniała nam się jedna z kampanii Samsunga i sieci Swisscom. Również pojedynek z billboardem. W tym wypadku jednak na spojrzenia.

PS 2

To nie pierwsza świetna akcja agencji Animal dla Reeboka. Zobaczcie dwie inne. W tym jedną dość kontrowersyjną, w której zachęcono fanów marki do wytatuowanie sobie jej logo.

PS 3

Już tradycyjnie: więcej świetnych reklam i inspirujących kampanii znajdziecie w naszej nowej odsłonie Suszonki :)

PS 4

To już naprawdę ostatnie postscriptum! Skoro mowa o wykorzystaniu fotoradarów, nie mogliśmy się powstrzymać przed przypomnieniem akcji Volkswagena. Co ciekawe, podobnie jak akcja Reeboka, została ona zrealizowana w Sztokholmie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij