Marcin Maroszek dołącza do Connected Life Communication Group, wydawcy Connected Life Magazine i organizatora cyklu wydarzeń z serii Connected Life Business Events. na które składają się m.in.: Navigation Trends, Geomarketing Forum i Connected Insurance, specjalizującego się w obszarze M2M i IoT.
Obejmie tam nowo utworzone stanowisko Marketing Managera. Będzie odpowiadać za tworzenie i realizację strategii marki w oparciu o m.in. narzędzia online, media społecznościowe i content marketing.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Poprzednio, od 2007 roku Marcin Maroszek związany był z Emapa S.A., gdzie pełnił funkcję Managera Działu Marketingu. Jest founderem startupu JUST ask, publicystą i blogerem.