Bluerank we współpracy z Google edukuje branżę finansową

Coraz więcej osób za pośrednictwem Internetu poszukuje informacji na temat produktów i usług bankowych czy ubezpieczeniowych. W odpowiedzi na panujące trendy agencja Bluerank przy wsparciu Google stworzyła program Hossa w Internecie dedykowany podmiotom z branży finansowej,
O autorze
1 min czytania 2016-03-04

które chcą rozwijać biznes online. 

Z każdym rokiem liczba zapytań związanych z finansami rośnie w Polsce o ponad 23%. W obszarze finansów kategoriami o największym wzroście rok do roku są: kredyty i pożyczki (14%), inwestycje (14%) oraz bankowość (13%). 

Celem wspólnego projektu Bluerank realizowanego we współpracy z Google jest budowanie świadomości wśród podmiotów reprezentujących branżę finansową odnośnie dostępnych narzędzi marketingu internetowego, dzięki którym mogą one zwiększyć efektywność swoich działań. W ramach programu przewidziane są konsultacje i szkolenia dla firm, które chcą wykorzystać potencjał Google w dotarciu do swoich klientów.

Bluerank to partner biznesowy największych firm w Polsce i na świecie, świadczący usługi za zakresu marketingu w wyszukiwarkach oraz wykorzystania analityki internetowej do rozwoju biznesu. Firma posiada wieloletnie doświadczenie w marketingu internetowym dla branży finansowej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Do tej pory zaufali jej między innymi: Deutsche Bank, Internetowy Kantor czy Tax Care. Realizowane przez nią projekty i działalność biznesowa były już wielokrotnie nominowane w prestiżowych międzynarodowych konkursach. Agencja może pochwalić się m.in. nagrodą European Search Award za kampanię dla marki Mitsubishi. Ponadto Bluerank jest jedyną agencją SEM na świecie, dwukrotnie nominowaną w międzynarodowym konkursie SEMPO Global Awards.

Od początku istnienia edukujemy różne branże w zakresie możliwości marketingu internetowego. Dokładnie śledzimy zmiany na rynku, dlatego chcielibyśmy zainspirować firmy z branży finansowej do rozwoju biznesu. Trendem, który w najbliższych miesiącach będzie jeszcze bardziej nabierał na znaczeniu w kontekście usług finansowych jest mobile. Wskazuje na to liczba zapytań z urządzeń mobilnych w kategorii finanse, która z roku na rok rośnie o 100% – mówi Zbigniew Nowicki, dyrektor zarządzający Bluerank.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej informacji na temat programu znajduje się na stronie:www.finanse.bluerank.pl

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

 

Źródła:
Consumer Barometer 2015, Wewnętrzne dane Google, Think With Google