Bank Pekao S.A. udostępnił swoim klientom nową aplikację „Pekao24 na tablety” – nowoczesne narzędzie do bankowości elektronicznej. Jej główne atuty to łatwość, wygoda i intuicyjna obsługa za pomocą kilku gestów, dzięki czemu bankowanie staje się wyjątkowo proste i przyjazne. I właśnie te cechy zostały wyeksponowane i w sposób symboliczny pokazane w spotach.
Aplikacja będzie promowana kampanią Video i On-line „Wielka Księga Gestów”, w ramach której powstały 3 spoty. Autorem kampanii jest agencja McCann & MRM, a jej start planowany jest od czwartego tygodnia marca.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024