Reakcje pasażerów zostały nagrane i wykorzystane w spocie TV i digitalowej wersji video, którą możecie zobaczyć poniżej.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kreację kampanii przygotowała agencja Washing Machine oraz zespół Burger King.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
To się nazywa niezła jazda. Zamiast zwykłej taksówki podjeżdża takie cudo, a płacisz tylko… Sami zobaczcie ile. #KingDealsTaxi #KingDeals
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Posted by Burger King Polska on Friday, March 4, 2016
Jak zwykle ciekawi jesteśmy Waszych opinii!
PS
W tym miejscu oczywiście nie mogliśmy zapomnieć o zeszłorocznej akcji #UberDRIVEPL.
Case study kampanii znajdziecie tutaj. Polecamy!
PS 2
A tutaj prawdziwe perełki. Najlepsza akcja, jaką widzieliśmy kiedykolwiek w taksówce ;). Zobaczcie koniecznie!
PS 3
A tutaj znajdziesz reklamy dnia z poprzednich dni. Warto kliknąć! 🙂