Iwona Błońska – Orzoł dyrektorem Departamentu Marketingu Banku Zachodniego WBK

Iwona Błońska-Orzoł 7 marca br. obejmuje funkcję dyrektora Departamentu Marketingu Banku Zachodniego WBK.
O autorze
1 min czytania 2016-03-09

Będzie odpowiadać za zarządzanie wizerunkiem, komunikację z klientami oraz badania marketingowe. Za nadzór nad całością komunikacji korporacyjnej oraz działaniami marketingowymi od 2011 roku odpowiada Artur Sikora, dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu.

Marka Banku Zachodniego WBK od kilku lat jest w pierwszej trójce najsilniejszych marek finansowych w Polsce. To efekt skutecznych kampanii marketingowych i podejmowanych działań wizerunkowych.

Iwona jest absolwentem Wydziału Zarządzania i Marketingu na Politechnice Warszawskiej. Zagadnienia zarządzania strategicznego zgłębiała na studiach doktoranckich w Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie Szkoły Głównej Handlowej. W ostatnich latach pełniła funkcję dyrektora marketingu w Laboratorium Kosmetycznym Dr Irena Eris. Doświadczenie zawodowe zdobywała również pracując dla międzynarodowych korporacji, takich jak Metro AG i Nestle, jak również dla polskich firm, a mianowicie USP Zdrowie i Eveline Cosmetics. Pracując dla USP Zdrowie była odpowiedzialna za budowanie marek flagowych produktów oraz tworzenie długofalowych strategii marketingowych. W 2010 roku otrzymała Srebrną Effie Award za współtworzenie kampanii „Dla Niepokonanych”. W 2007 roku była jurorem Effie Awards Polska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj