Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„Poczuj się jak gwiazda futbolu” – wyjątkowa promocja marki Carlsberg z okazji UEFA EURO 2016™

Już mniej niż 100 dni dzieli nas od pierwszego gwizdka Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2016™. Z tej okazji marka Carlsberg, oficjalny sponsor turnieju od 1988 roku, startuje z promocją „Poczuj się jak gwiazda futbolu”, która uczyni tegoroczne Mistrzostwa prawdopodobnie najlepszymi...
O autorze
1 min czytania 2016-03-09

dla naszych konsumentów.

Wyjątkowy turniej wymaga wyjątkowych nagród. Już od 8 marca konsumenci piwa Carlsberg mogą wziąć udział w promocji „Poczuj się jak gwiazda futbolu”. W tej unikalnej na rynku aktywacji, oprócz biletów na mecz półfinałowy na Stade de Lyon, przelotu i zakwaterowania, 10-ciu zwycięzców przeżyje niepowtarzalne chwile ponieważ będą mogli zagrać na tej samej murawie stadionu w Lyon, co największe gwiazdy europejskich reprezentacji, i to pod okiem legend piłki nożnej!

– UEFA EURO 2016™ jest niezwykłym wydarzeniem w świecie piłki nożnej. Chcemy, aby nasi konsumenci poczuli atmosferę tego piłkarskiego święta. Dlatego dajemy im szansę, aby mogli zasiąść na trybunie i wejść na murawę jednego ze stadionów Mistrzostw Europy. To jedyne w swoim rodzaju doświadczenie oferuje tylko marka Carlsberg – podkreśla Aleksandra Owczarz, odpowiedzialna za aktywację UEFA EURO 2016™ dla marki Carlsberg.

Ponadto już w marcu, kibice będą mogli znaleźć na półkach sklepowych przygotowane specjalnie na turniej opakowania z grafiką nawiązującą UEFA EURO 2016™.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Promocja „Poczuj się jak gwiazda futbolu” będzie szeroko komunikowana w mediach społecznościach i na platformie www.konkurs.sport.pl. Za pomysł i kreację odpowiada agencja VML Poland, za zakup i planowanie mediów PHD Media Direction, zaś organizacją i realizacją konkursu zajmuje się Agora.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się