Trzeba przyznać, że nie są to typowe życzenia. Mercedes nie tylko nawiązał do wieloletniej rywalizacji obu marek, nie odmówił sobie również dania prztyczka w nos konkurentowi.
W jaki sposób to zrobił? Zobaczcie sami!
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Ps.
To oczywiście nie pierwsza potyczka marek. Poniżej mała próbka, jak wyglądały dotychczasowe potyczki gigantów:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Na szczególną uwagę zasługują poniższe filmiki. Pierwszy z nich to reklama Mercedesa oparta na prawdziwej historii, w której irlandzki biznesmen przeżył spadek z urwiska – jechał wtedy właśnie Mercedesem.
I odpowiedź BMW: