Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Lubię to – linked by Isobar z nową kampanią dla marki Groprinosin

„Wszyscy do dzieła!” to hasło nowej kampanii marki Groprinosin (Gedeon Richter), realizowanej po raz kolejny przez Lubię to – linked by Isobar.
O autorze
1 min czytania 2016-03-14

W ramach działań promocyjnych agencja przygotowała landing page będący częścią strony www.groprinosin.pl, na którym użytkownicy znajdą ciekawe inspiracje do wykonania zarówno prostych, jak i bardziej złożonych aranżacji DIY. Za pośrednictwem strony użytkownicy mogą także przesyłać zdjęcia własnych aranżacji, a tym samym wziąć udział w konkursie, który potrwa do 28 marca.

Akcję wspiera kampania display oraz pre-rolle. Jako element akcji został także uruchomiony kanał marki w serwisie YouTube. Na kanale można znaleźć już pierwsze video-inspiracje, a w kolejnych miesiącach będą pojawiać się następne pomysły na kreatywne spędzanie czasu – nie tylko w trakcie przeziębienia. 

Kanał YT marki dostępny jest pod adresem.

Za koncepcję i realizację wszystkich działań odpowiada, należąca do Dentsu Aegis Network Polska, agencja Lubię to – linked by Isobar. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy One House. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Groprinosin to lek przeciwwirusowy i wzmacniający odporność, wskazany przy infekcji górnych dróg oddechowych. Lek jest dostępny w postaci tabletek oraz syropu o smaku malinowym. Obie formy mogą być stosowane u dorosłych i dzieci powyżej 1. roku życia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing