W ramach działań promocyjnych agencja przygotowała landing page będący częścią strony www.groprinosin.pl, na którym użytkownicy znajdą ciekawe inspiracje do wykonania zarówno prostych, jak i bardziej złożonych aranżacji DIY. Za pośrednictwem strony użytkownicy mogą także przesyłać zdjęcia własnych aranżacji, a tym samym wziąć udział w konkursie, który potrwa do 28 marca.
Akcję wspiera kampania display oraz pre-rolle. Jako element akcji został także uruchomiony kanał marki w serwisie YouTube. Na kanale można znaleźć już pierwsze video-inspiracje, a w kolejnych miesiącach będą pojawiać się następne pomysły na kreatywne spędzanie czasu – nie tylko w trakcie przeziębienia.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kanał YT marki dostępny jest pod adresem.
Za koncepcję i realizację wszystkich działań odpowiada, należąca do Dentsu Aegis Network Polska, agencja Lubię to – linked by Isobar. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy One House.
Groprinosin to lek przeciwwirusowy i wzmacniający odporność, wskazany przy infekcji górnych dróg oddechowych. Lek jest dostępny w postaci tabletek oraz syropu o smaku malinowym. Obie formy mogą być stosowane u dorosłych i dzieci powyżej 1. roku życia.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing