Nowa kampania utrzymana została w ramach znanej i świetnie przyjętej platformy „Hit od T-Mobile”. W stylizowanych na teledyski reklamach oprócz Tomasza Kota, bohatera poprzednich kampanii, pojawia się lubiana i utytułowana aktorka Kinga Preis, a muzyczny motyw przewodni stanowi przebój Tiny Turner – „Simply the Best”. Trzeba przyznać, że ta konfiguracja sprawdza się wyśmienicie. Zresztą sprawdźcie sami.
Główną produkcję uzupełniają trzy 15-sekundowe tagi produktowe:
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kampania potrwa przez najbliższe 2 miesiące. Możemy się założyć, że przez ten czas wielu z nas będą chodziły po głowie wersy wyśpiewywane przez Tomasza Kota i Kingę Preis 🙂
Kampanię wspierają działania w Internecie, radiu, na billboardach i Digital Signage oraz w salonach operatora. Za koncept kreatywny i realizację kampanii ATL odpowiada agencja Bridge2Fun, za planowanie, zakup mediów oraz kreacje internetowe – Starcom Mediavest Group (SMG). Materiały BTL przygotowała agencja G7. Działania w social mediach prowadzi Agencji Warszawa – T-Mobile planuje działania w serwisach społecznościowych Facebook, Instagram, YouTube, Snapchat, m.in., we współpracy z popularnymi polskimi influencerami, którzy przez cały okres trwania kampanii będą w charakterystyczny dla siebie sposób promować dedykowany do tej kampanii hashtag.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Więcej informacji o najlepszej sieci, jak również o promocjach i ofertach T-Mobile, znajduje się na stronie www.t-mobile.pl, i www.najlepszasiec.pl, na infolinii oraz w salonach Operatora.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Przy okazji przypominamy poprzednie reklamy T-Mobile z udziałem Tomasza Kota w ramach kampanii „Hit od T-Mobile”.
Tekst powstał we współpracy z marką T-Mobile.