Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Kinga Preis i Tomasz Kot w nowej hitowej kampanii T-Mobile

Kinga Preis i Tomasz Kot w nowej hitowej kampanii T-Mobile
Kinga Preis i Tomasz Kot zostali bohaterami nowej kampanii reklamowej T-Mobile, która rusza już dziś. Kampania podkreśla zalety korzystania z niezawodnej sieci. T-Mobile otrzymał certyfikat „Best in test” niezależnego ośrodka badawczego P3 Communications za najwyższą jakość usług mobilnych.
O autorze
1 min czytania 2016-03-15

Nowa kampania utrzymana została w ramach znanej i świetnie przyjętej platformy „Hit od T-Mobile”. W stylizowanych na teledyski reklamach oprócz Tomasza Kota, bohatera poprzednich kampanii, pojawia się lubiana i utytułowana aktorka Kinga Preis, a muzyczny motyw przewodni stanowi przebój Tiny Turner – „Simply the Best”. Trzeba przyznać, że ta konfiguracja sprawdza się wyśmienicie. Zresztą sprawdźcie sami.

Główną produkcję uzupełniają trzy 15-sekundowe tagi produktowe:



Kampania potrwa przez najbliższe 2 miesiące. Możemy się założyć, że przez ten czas wielu z nas będą chodziły po głowie wersy wyśpiewywane przez Tomasza Kota i Kingę Preis 🙂

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampanię wspierają działania w Internecie, radiu, na billboardach i Digital Signage oraz w salonach operatora. Za koncept kreatywny i realizację kampanii ATL odpowiada agencja Bridge2Fun, za planowanie, zakup mediów oraz kreacje internetowe – Starcom Mediavest Group (SMG). Materiały BTL przygotowała agencja G7. Działania w social mediach prowadzi Agencji Warszawa – T-Mobile planuje działania w serwisach społecznościowych Facebook, Instagram, YouTube, Snapchat, m.in., we współpracy z popularnymi polskimi influencerami, którzy przez cały okres trwania kampanii będą w charakterystyczny dla siebie sposób promować dedykowany do tej kampanii hashtag.

Więcej informacji o najlepszej sieci, jak również o promocjach i ofertach T-Mobile, znajduje się na stronie www.t-mobile.pl, i www.najlepszasiec.pl, na infolinii oraz w salonach Operatora.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Przy okazji przypominamy poprzednie reklamy T-Mobile z udziałem Tomasza Kota w ramach kampanii „Hit od T-Mobile”.

Tekst powstał we współpracy z marką T-Mobile.