Owocowe jogurty typu greckiego od OSM Piątnica – ruszyła telewizyjna kampania billboardowa!

Wraz z początkiem marca OSM Piątnica podjęła kolejne działania promocyjne owocowych jogurtów typu greckiego. Tym razem konsumenci mają okazję usłyszeć o wspomnianych produktach za sprawą billboardów sponsorskich, emitowanych w największych stacjach telewizyjnych tj. TVP 1, TVP 2 oraz TVN.
O autorze
1 min czytania 2016-03-16

Kampania billboardowa potrwa do 31 marca. 

OSM Piątnica aktywnie promuje owocowe jogurty typu greckiego. 8-sekundowe billboardy sponsorskie pojawiają się na antenie TVP 2 przy porannym programie Pytanie na śniadanie oraz przy serialach: Rodzinka.pl, Barwy szczęścia, O mnie się nie martw. Spoty emitowane są także w TVP 1 – w wieczornym paśmie kinowym. O owocowych jogurtach typu greckiego mogą usłyszeć również widzowie stacji TVN m.in. przy programach Dzień dobry tvn i Kuchenne rewolucje czy serialu Singielka. Za kreację graficzną kampanii odpowiada agencja WALK, a za zakup mediów dom mediowy STARCOM.  

Owocowe jogurty typu greckiego od OSM Piątnica charakteryzuje dwukrotnie wyższa zawartość białka w porównaniu z innymi jogurtami owocowymi. Zachowują one pełnię smaku, pomimo 0% zawartości tłuszczu. Występują w siedmiu wersjach smakowych: naturalny oraz z owocami: malinami, jagodami, truskawkami, gruszką i jabłkiem, brzoskwiniami i marakują, a także z wiśniami.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj